Wiljo täytti keskiviikkona vuoden! Vastahan se tuli meille... Kyllä aika menee hurjaa vauhtia!
Ensimmäinen vuosi Wiljon kanssa on ollut välillä hermoja koetteleva, mutta silti niin antoisa ja opettavainen. Miten voikin olla kolme saman rotuista koiraa, mutta silti kaikki on aivan erinlaisia keskenään! :)
Wiljon vuosi kuvin:
Tässä ollaan yhteisen taipaleen ensi hetkillä <3

3kk

Neokin alkoi hyväksyä Wiljon lähelle

Sitten koitti päivä, kun alkoi tapahtua kummia ja tavarat vaan hajoilla...

Ja hajoilla...

Ja hajoilla...




Mutta mahtui vuoteen muutakin.
Tutustuttiin uusiin paikkoihin

Huolestuttiin parhaiden kamujen kohtalosta

Tehtiin uusia hankintoja ja aloitettiin kapulatreeni

Oltiin hirveeeen söpöjä

Synttärilahjaksi saatu Pomppa oli Wiljon mieleen (NOT!)

Leikittiin leluilla

Leikittiin lumessa ja lumella

Laumauduttiin ja opeteltiin hihnakäytöstä

Kerttukin laski lopulta viereen nukkumaan

Katsottiin muilta mallia ja ymmärrettiin takan merkitys pienen koiran hyvinvoinnille

Koitti joulu ja tuli kuusi

Ja piparit

Ja sitten syötiin synttärikakkua!

Onnea rakas Wiljami! <3
Sitten itse asiaan :D
Suunnattiin hallille keskiviikkona hyvissä ajoin ennen Kertun treenejä. Kerkesin ottaa Wiljolla vähän juoksupuomia ja kerrankin sain myös treenin videolle. Mielestäni ollaan aika hyvässä vaiheessa. Vain yksi ohi astuminen ja yksi kontaktin yli loikkaaminen, joka sekin johtuu siitä, että palkka lentää liian myöhään. Olen päässyt käyttämään myös lelua palkkana. Enää Wiljo ei kovin herkästi hairahda omasta juoksusuunnasta, vaikka lelu lähtisikin vähän kieroon.. Miten voi olla suoraan heittäminen niin vaikeaa!!! :D
Otettiin vielä Kertun treenin jälkeen keppejä. Laskin jo viimeksi ohjurit keskeltä maahan. Jätin aloituksen ja lopetuksen hieman irti maasta, mutta tällä kertaa laskin kaikki ohjurit parin toiston jälkeen maahan. Kepit on ehkä vähän liiankin hyvällä mallilla Wiljon ikä huomioiden... Mietinkin, että taidetaan jättää kepit hetkeksi hautumaan ja palataan niihin muutaman kuukauden päästä. Wiljo selkeästi alkaa lisätä jo itse vauhtia kepeillä, enkä halua sen rikkovan itseään rajulla pujotteluliikkeellä. Jos edistyttiin vain muutamalla harjoituskerralla tähän pisteeseen, niin eiköhän ne kepit saada valmiiksi, vaikka jätetäänkin harjoittelu vähän myöhempään ajankohtaan. :)
Kepsan kanssa suunnataan sunnuntaina Kuopioon kisailemaan pitkästä aikaa. Pikkusen alkaa jännittää, kun kisataukoa on takana useampi kuukausi....
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.